~NUFFNANG KLIK-KLIK~

~SELAMAT DATANG~

KEPADA SEMUA TETAMU TERHORMAT SAYA TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN KERANA KESUDIAN ANDA SEMUA UNTUK SINGGAH KE HALAMAN SAYA INI.
DI SINI SAYA AKAN MEMBAWA ANDA SEMUA UNTUK MASUK SENDIRI KE DUNIA CERITERA CEREKA CERITA MENARIK DARI SAYA.SEKADAR MENGISI WAKTU YG TERLUANG ...IZINKAN JARI JEMARI INI MERAYAP PADA HURUF-HURUF ABJAD ,MENAIP KISAH DEMI KISAH BAIT DEMI BAIT BERSAMA ILHAM YG BERTANDANG.HARAP MAKLUM...LAMAN INI HANYA SEKADAR TEMPAT ANDA MENUMPANG SINGGAH DAN TIDAK ADA BAYARAN DIKENAKAN.

TERASA INGIN BERKARYA....BERKONGSI BERSAMA ANDA SEMUA.MANALAH TAHU JIKA SATU HARI NANTI DIIZINKAN KEPADA SAYA UNTUK MENJADI PENULIS NOVEL....HAHA..NAMUN TIDAKLAH HINGGA KE SITU, MIMPI SAYA DI SIANG HARI..

SELAMAT MEMBACA.TERIMA KASIH.SEBARANG KOMEN AMATLAH DIALU2KAN...

Khamis, 13 Januari 2011

~Ya Illahi~

Ada rase sendu meresap di hati,
tika lewat begini terpandang cerita kisah2 mereka,
benar2 ini terjadi di ruang dunia ini,
kerana aku sering terhayal hanya sekadar lakonan...
namun ini adalah kebenaran manusia sekarang,
beraninya mereka... beraninya mereka dalam mencabar Keagungan Mu Ya Allah...
beraninya mereka mempersendakan agama islam yg suci ini Ya Allah..
Beraninya mereka dalm menghirit kami umat Muhammad ke neraka Syaitan...

Ya Illahi...
Aku sgt sedih,aku sangt takut....
benar2 kah ini kehidupan yg ada,
benarkah sebegini jatuhnya maruah manusia...








dan yang paling aku sedih dan keciwa...
bila umat Mu sendiri yg suka dipersendakan...
Bukankah jihad itu sentiasa ada,
Dakwah Rasul itu belum berkubur,
Mulut kita belum tertutup,
mengapa tidak di laungkan kalimah Allah sahaja kepada mereka,
biar hati2 mereka menjadi takut dan gerun....

Ya Illahi,
ku bermohon agar diberi aku perlindungan,
juga terhadap zuriat2 ku nanti,
jauhkanlah kami dari fitnah Dajjal dan akhir zaman...
Lindungilah kami Ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan